Terug

Hoe gaan wij te werk? Je leest het in onze Bontenue Way of Work!

Hoe gaan wij te werk? Je leest het in onze Bontenue Way of Work!

1. We inventariseren jouw wensen tijdens een kennismakingsgesprek 

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek (via de telefoon/op locatie/in onze showroom) overlopen we samen met jou een aantal punten zodat we goed in kaart hebben wat jouw verwachtingen zijn.

  • Wat heb je nodig?
  • Wat wil je uitstralen met je bedrijfskleding?
  • Wat zijn jouw wensen VS wat zijn de wensen van jouw personeel?
  • Heb je al iets gezien wat je mooi vindt en zijn er bepaalde voorkeuren?
  • Hoeveel stuks heb je nodig?
  • Is er en deadline waar we rekening mee moeten houden?
  • Moet de kleding bedrukt worden? Zo ja, is er al een ontwerp en is er al nagedacht over drukposities?

Er komt veel kijken bij het aanschaffen van bedrijfskleding. Denk aan het comfort, bewegingsvrijheid, pasvorm, stijl, onderhoud, de verschillende stoffen en belastingvoordeel. Wij delen graag onze expertise omtrent bedrijfskleding en dat laten we dan ook zeker merken in onze gesprekken.

Mocht je in de gelegenheid zijn raden we je aan om onze showroom te bezoeken. Op die manier kun je alle kleding eens op je gemak bekijken, voelen en keuren. De koffie staat altijd klaar! 

Wil je ook graag een kennismakingsgesprek inplannen? We zijn iedere werkdag aanwezig in onze showroom, kom gerust eens langs.

 

2. We maken een voorstel op maat

Na ons eerste gesprek gaan we aan de slag met een eerste voorstel. We zoeken items uit die aansluiten bij jouw wensen en voegen nog wat extra items toe waar we zelf enthousiast over zijn. Zo zijn we dan ook weer ;)

Ons 1e voorstel geldt als een eerste impressie.  Éen beeld zegt meer dan duizend woorden. Bij het zien van alle items en moodboards krijgt de klant vaak een nóg beter idee van wat ze wel en niet willen.

We lopen het voorstel samen over tijdens een belafspraak. Zoek je iets specifieks maar heb je het niet in het voorstel gevonden, dan vullen we het graag verder voor je aan!

Mogen we voor jou ook zo’n mooi vrijblijvend voorstel maken? Stuur ons een mail naar [email protected]

 

3. We plannen een pasronde in

Na een inventarisatie van de maten bestellen wij voor alle gewenste kledingstukken een aantal pasmodellen. Passen kan bij ons in de showroom of bij jullie op locatie. Ook hier geldt: we delen graag onze expertise en frisse blik en indien gewenst voorzien we jullie graag van ons advies tijdens de pasrondes.

Heeft iedereen gepast, is iedereen tevreden en is er een duidelijk inzicht van hoeveel stuks er nodig zijn? Dan maken we graag vrijblijvend een offerte op maat met staffelkortingen. Indien je er voor hebt gekozen jouw kleding te willen bedrukken ontvang je van ons een digitale proefdruk. Zo krijg je een duidelijk beeld van hoe jouw kleding er komt uit te zien!

Wij bieden al staffelkortingen vanaf 25 stuks! Vraag vandaag nog jouw offerte aan via [email protected]

 

4. We bedrukken je kleding (indien gewenst) en leveren ze af

Alles is gepast en iedereen is tevreden. Indien de kleding bedrukt moet worden gaan we daar nu mee aan de slag.

We streven naar een levering binnen 7 - 10 werkdagen ná akkoord van de proefdruk. De levertijden zijn sterk afhankelijk van de beschikbare voorraden van de leverancier, levertijden van de vervoerder én de gekozen type bedrukking.

Een nalevering nodig? Geen probleem, veel van onze leveranciers werken met terugkerende voorraden. We leveren en bedrukken al vanaf 5 stuks.

Ook bedrijfskleding nodig? Neem een een kijkje in onze webshop! Niet alles wat wij in ons assortiment hebben staat online. Heb je vragen of ben je op zoek naar iets specifieks? Laat het ons vooral weten via [email protected] en we gaan graag aan de slag voor je!

Nog niet helemaal overtuigd of bedrijfskleding iets voor jou is? Lees hier de voordelen